Модератори:Jarevych, Жульєн, Yelik, Dimon, Denja, NIK
Електрокомедія
- AnShLv
- Повідомлень:112
- З нами з:Чет, 02 листопада 2006, 19:44
- Авто:ВАЗ 2103
- Звідки:Львів
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Цікава річ відбулась. При заведенні мотору не гасне лампа заряджання акумулятора. Генератор добрий, реле-регулятор теж. А от реле самої лампи клацає або тріщить при вмиканні маси тепер (раніше такого не було) плюс датчик бензобаку при вимкнутому запалюванні показує не менше півбаку (в принципі показує скільки хоче, але не повний і не менше половини). Якщо вимкнути масу, датчик падає в нуль. Якщо хтось мав щось подібне, прошу підказати, чи то лиш реле, чи десь між собою замикають дроти. Машина ВАЗ 2103. ПС: поради звернутись до електрика прошу не давати, на крайній випадок так і зроблю, але впевнений що то якась дрібниця як завжди. Все почалось з того, що після того як зникла маса акумулятора під час їзди тахометр почав скакати по всій шкалі, після поправлення маси виник цей глюк.
- AnShLv
- Повідомлень:112
- З нами з:Чет, 02 листопада 2006, 19:44
- Авто:ВАЗ 2103
- Звідки:Львів
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Фокуси і зворотні струми
Блок запобіжників і запобіжники стоять всі вісімкові саме із цієї причини. Я тестував це реле контрольної лампи. Замінив його новим - не допомогло - значить реле добре. Коли вмикаю масу надалі клацає. Чому бензобак показує півбака я вже знаю. Коли вмикаю масу, напруга з жовтого дроту реле (який йде від генератора і на стоянці має 12 вольт) якимось чином проходячи через реле зменшується до 0,01 вольта і потрапляє в систему проводки, яка активна коли ввімкнуте запалювання. В цій системі на такий низький струм реагує єдине датчик бензобаку і показує півбаку чи більше.
Нагадаю в реле іде 4 дроти.
1 - жовтий, напруга 12 вольт від генератора
2 - чорний - "плюс" контрольної лампи
(якщо їх сполучити, без включення запалювання горить в щитку контрольна лампа)
3,4 - червоний, який роздвоюється на 2 і входить в реле у 2 місцях (на ньому напруга лиш коли увімкнуте запалювання)
Але чомусь на ньому напруга деяка не лише коли увімкнуте запалювання. В результаті виникає підозра чи дійсно на жовтому дроті весь час повинно бути 12 вольт? Може і так, але реле клацає лиш тоді, коли на нього подано водночас 2 дроти від запалювання (3,4) і жовтий(1). Тобто якимось чином замикається коло через систему запалювання ще до ввімкнення цієї системи, а цей зворотний струм ясна річ не мав мати місце. Як я читав в описі роботи реле, реле є фазовим випрямлячем, тобто коли при роботі генератора з жовтого дроту подається струм, при випрямленні (відсіканні) фаз, має лишитись 5 вольт, це означає що акумулятор заряджається, тобто генератор дає 12 вольт змінного струму. Тоді реле клацає, розмикає чорний і жовтий контакти в собі і контрольна лампа гасне. А в мене воно клацає вже при вмиканні маси, а при заведенні вже більше нічого не відбувається, контрольна лампа горить.
В результаті є прохання, у кого авто 2106 або 2103, перевірте тестером що на яких контактах реле контрольної лампи є у вас при вимкнутому запалюванні. Можна ще при ввімкнутому двигуні, якщо не складно. Дякую. Клеми з реле знімати не треба, тільки гумові захисти зсунути вниз для вимірювання. Міряти можна між масою машини і плюсом, та між контактами реле. Основне що цікавить, чи є якась напруга на червоних дротах у стані стоянки, чи є напруга 12 в на жовтому дроті весь час.
Нагадаю в реле іде 4 дроти.
1 - жовтий, напруга 12 вольт від генератора
2 - чорний - "плюс" контрольної лампи
(якщо їх сполучити, без включення запалювання горить в щитку контрольна лампа)
3,4 - червоний, який роздвоюється на 2 і входить в реле у 2 місцях (на ньому напруга лиш коли увімкнуте запалювання)
Але чомусь на ньому напруга деяка не лише коли увімкнуте запалювання. В результаті виникає підозра чи дійсно на жовтому дроті весь час повинно бути 12 вольт? Може і так, але реле клацає лиш тоді, коли на нього подано водночас 2 дроти від запалювання (3,4) і жовтий(1). Тобто якимось чином замикається коло через систему запалювання ще до ввімкнення цієї системи, а цей зворотний струм ясна річ не мав мати місце. Як я читав в описі роботи реле, реле є фазовим випрямлячем, тобто коли при роботі генератора з жовтого дроту подається струм, при випрямленні (відсіканні) фаз, має лишитись 5 вольт, це означає що акумулятор заряджається, тобто генератор дає 12 вольт змінного струму. Тоді реле клацає, розмикає чорний і жовтий контакти в собі і контрольна лампа гасне. А в мене воно клацає вже при вмиканні маси, а при заведенні вже більше нічого не відбувається, контрольна лампа горить.
В результаті є прохання, у кого авто 2106 або 2103, перевірте тестером що на яких контактах реле контрольної лампи є у вас при вимкнутому запалюванні. Можна ще при ввімкнутому двигуні, якщо не складно. Дякую. Клеми з реле знімати не треба, тільки гумові захисти зсунути вниз для вимірювання. Міряти можна між масою машини і плюсом, та між контактами реле. Основне що цікавить, чи є якась напруга на червоних дротах у стані стоянки, чи є напруга 12 в на жовтому дроті весь час.
- AnShLv
- Повідомлень:112
- З нами з:Чет, 02 листопада 2006, 19:44
- Авто:ВАЗ 2103
- Звідки:Львів
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Як я дочитався в Інтернет, вочевидь пробився діод випрямляча в генераторі ) Мало моєму генератору що в нього підшипник свистить. Цікаво чи хтось знає, до чого призводить пробій діода в генераторі? Я знаю, що їх там багато, і не впевннеий чи він ще заряджає акумулятор чи вже ні. І чи взагалі я не на акумуляторі їжджу (хоча вже бере сумнів). Словом видно пора міняти генератор.
- vovka
- Повідомлень:18160
- З нами з:Пон, 20 червня 2005, 16:58
- Стать:чоловік
- Авто:Ford Fiesta ST
- Звідки:Lviv
- Дякував (ла): 56 рази
- Подякували: 96 рази
- Контактна інформація:
Так поміряй на заведеній машині напругу на акумуляторі - вот і будеш знати чи на генераторі їздиш чи на акумі.AnShLv писав:Як я дочитався в Інтернет, вочевидь пробився діод випрямляча в генераторі ) Мало моєму генератору що в нього підшипник свистить. Цікаво чи хтось знає, до чого призводить пробій діода в генераторі? Я знаю, що їх там багато, і не впевннеий чи він ще заряджає акумулятор чи вже ні. І чи взагалі я не на акумуляторі їжджу (хоча вже бере сумнів). Словом видно пора міняти генератор.
- AnShLv
- Повідомлень:112
- З нами з:Чет, 02 листопада 2006, 19:44
- Авто:ВАЗ 2103
- Звідки:Львів
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
До речі останню пораду можна назвати самогубством. Тому що коли в мене по дорозі на акумуляторі зникла маса (вимкнувся акумулятор) в генераторі перегоріли діоди випрямлюючого блоку. Тому нікому не раджу так тестувати генератор (акумулятор стабілізує напругу генератора). По друге у мене безконтактне запалювання з реле БМ, що означає, що машина буде глохнути завжди коли вимикати масу (реле БМ тримає холості).
Словом мені лишилось замінити в генераторі випрямний блок діодів і змастити підшипник. А ще замінити вимикач маси на надійніший, щоб не повторилось. Аста-ля-віста )
Словом мені лишилось замінити в генераторі випрямний блок діодів і змастити підшипник. А ще замінити вимикач маси на надійніший, щоб не повторилось. Аста-ля-віста )
- vovka
- Повідомлень:18160
- З нами з:Пон, 20 червня 2005, 16:58
- Стать:чоловік
- Авто:Ford Fiesta ST
- Звідки:Lviv
- Дякував (ла): 56 рази
- Подякували: 96 рази
- Контактна інформація:
:o Скільки разів я міняв акумулятор на заведеній машині (відєднував масу і плюс) і ще жодного разу нічого в генераторі не згоріло.AnShLv писав:До речі останню пораду можна назвати самогубством. Тому що коли в мене по дорозі на акумуляторі зникла маса (вимкнувся акумулятор) в генераторі перегоріли діоди випрямлюючого блоку.
А то як ? Напругу стабілізує реле-регулятор яке знаходиться в генераторі.(акумулятор стабілізує напругу генератора).
Причому тут акум ?
p.s. І причому тут взагалі моя порада щодо заміру напруги на акумуляторі тестером до того що в тебе якимсь дивом зникла маса..

- AnShLv
- Повідомлень:112
- З нами з:Чет, 02 листопада 2006, 19:44
- Авто:ВАЗ 2103
- Звідки:Львів
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
А у мене згоріло ) при тому на невеликих обертах по місту, маса зникла через те, що відкрутився вимикач маси. vovka я не казав, що твоя порада при чомусь )) я знаю що тестером можна міряти. А про масу я писав в загальному, з цього вся історія почалась, тобто перегорів випрямлюючий блок через відключення акум. маси. До речі кажуть, таке не завжди буває, хоче перегорить, а хоче ні, тому можна багато разів знімати акум. при заведеній машині і нічого не буде, а можна... Реле-регулятор дійсно стабілізує напругу, але акумулятор як конденсатор її так само стабілізує немало.
- ghost
- Повідомлень:2895
- З нами з:Сер, 29 червня 2005, 15:07
- Ім'я:Павло
- Стать:чоловік
- Авто:Amarok, A4
- Номер:ВС0190ЕА
- Звідки:Наварія
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
AnShLv
нічого не повинно горіти, якщо згоріли - значить їм і так вже приходив капєць
напругу зарядки вовка тобі вказав правильну - якщо менше - треба шукати причини (можуть бути різні - реле, щітки генератора, слабий акум і т.п.)
по питанню лампи зарядки - спочатку міряєш напругу зарядки, тоді вже бавишся з реле лампочки - напишеш що вийде
по датчику бензини - він при вимкненому запаленні має стояти на нулю, якщо інакше - треба дивитись - або в тебе не вимкнуте запалення (читай проблеми в замку - що буває рідко), або в проводці щось підкорочує і датчик сприймає це як сигнал з бензобака (треба міряти чи немає напруги на фішці прилада при вимкнутому запаленні), або гавкнув сам датчик ... ну може бути ще якась наводка - але це малоймовірно
нічого не повинно горіти, якщо згоріли - значить їм і так вже приходив капєць
напругу зарядки вовка тобі вказав правильну - якщо менше - треба шукати причини (можуть бути різні - реле, щітки генератора, слабий акум і т.п.)
по питанню лампи зарядки - спочатку міряєш напругу зарядки, тоді вже бавишся з реле лампочки - напишеш що вийде
по датчику бензини - він при вимкненому запаленні має стояти на нулю, якщо інакше - треба дивитись - або в тебе не вимкнуте запалення (читай проблеми в замку - що буває рідко), або в проводці щось підкорочує і датчик сприймає це як сигнал з бензобака (треба міряти чи немає напруги на фішці прилада при вимкнутому запаленні), або гавкнув сам датчик ... ну може бути ще якась наводка - але це малоймовірно
I would love to change the world, but they won't give me the source code...
- Денис
- Повідомлень:3582
- З нами з:Сер, 17 травня 2006, 15:02
- Ім'я:Денис
- Стать:чоловік
- Авто:Ford Mondeo 2,Turnier,1,8,Panther Black
- Звідки:Пасічна
- Дякував (ла): 20 рази
- Подякували: 37 рази
Поміряй тестером напругу.Вона мае бути на холостих біля 13 Вольт,а при збільшенні обертів коло 14В.
Найперша,і найчастіша причина поломки генератора це щітки,ну а потім вже підшипники,якір,обмотка,а вже потім діоди.Сам у суботу мав проблеми з генератором,спалив два реле(мінус 30грв),поки не визначив,що в мене на корпус пробивае якір?????Новий якір 150грв...
Найперша,і найчастіша причина поломки генератора це щітки,ну а потім вже підшипники,якір,обмотка,а вже потім діоди.Сам у суботу мав проблеми з генератором,спалив два реле(мінус 30грв),поки не визначив,що в мене на корпус пробивае якір?????Новий якір 150грв...
- AnShLv
- Повідомлень:112
- З нами з:Чет, 02 листопада 2006, 19:44
- Авто:ВАЗ 2103
- Звідки:Львів
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Сьогодні поміряв напругу заряду, 13 вольт, при більших обертах майже 14, значить все в нормі.
В генераторі все міняне-переміняне, тому з ладу там виходити нема чому (крім мабуть цих діодів)
Акумулятор добрий, ще практично новий.
Щодо датчика бензину, в замку запалювання справа не може бути, оскільки він один показує дані, все решта вимкнуте. Окрім того, я міряв на реле, як писав вище, що саме з реле в систему запалювання подається паразитне живлення. Тобто причина вже зрозуміла - пробиті діоди генератора повертають назад 12 вольт акумулятора, які через реле занижуються до 0,01 В і йдуть в систему запалювання, де урухомлюють датчик бензину. Якщо вимкнути провід від реле контрольної лампочки, датчик зразу падає в нуль. Так само якщо з реле зняти дріт генератора датчик падає в нуль. Я власне зараз реле і вимкнув, їжджу так, і тоді все чудово ) ну за винятком що залежно як вимкнути реле (який дріт з нього зняти) або контрольна лампа горить весь час, або не горить весь час ))
Тому коронне запитання ) Хто знає як поміняти випрямляючий блок в генераторі?
І ще одне - якщо в генераторі свистить підшипник - його можна змащувати, чи треба міняти? (пс міняний вже раз)
І на закуску - якщо пробиті випрямлюючі діоди, як це впливає на електрику? Оскільки я так розумію зарядка йде, генератор працює. Реле-регулятор нібито теж займається випрямленням...
В генераторі все міняне-переміняне, тому з ладу там виходити нема чому (крім мабуть цих діодів)
Акумулятор добрий, ще практично новий.
- з реле бавитись нема вже сенсу, адже і так ясно що не працює випрямлююча група діодів (один або кілька) - їх пробило і вийшло кз через діоди.ghost™
Щодо датчика бензину, в замку запалювання справа не може бути, оскільки він один показує дані, все решта вимкнуте. Окрім того, я міряв на реле, як писав вище, що саме з реле в систему запалювання подається паразитне живлення. Тобто причина вже зрозуміла - пробиті діоди генератора повертають назад 12 вольт акумулятора, які через реле занижуються до 0,01 В і йдуть в систему запалювання, де урухомлюють датчик бензину. Якщо вимкнути провід від реле контрольної лампочки, датчик зразу падає в нуль. Так само якщо з реле зняти дріт генератора датчик падає в нуль. Я власне зараз реле і вимкнув, їжджу так, і тоді все чудово ) ну за винятком що залежно як вимкнути реле (який дріт з нього зняти) або контрольна лампа горить весь час, або не горить весь час ))
Тому коронне запитання ) Хто знає як поміняти випрямляючий блок в генераторі?
І ще одне - якщо в генераторі свистить підшипник - його можна змащувати, чи треба міняти? (пс міняний вже раз)
І на закуску - якщо пробиті випрямлюючі діоди, як це впливає на електрику? Оскільки я так розумію зарядка йде, генератор працює. Реле-регулятор нібито теж займається випрямленням...
- ghost
- Повідомлень:2895
- З нами з:Сер, 29 червня 2005, 15:07
- Ім'я:Павло
- Стать:чоловік
- Авто:Amarok, A4
- Номер:ВС0190ЕА
- Звідки:Наварія
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
AnShLv
та ти і сам непогано все розписав
підшипник генератора - міняти поки не заклинив, при заміні мастити, дивитись посадочні місця - чи не розбиті і щоб підшипник не провертався (обойми)
реле регулятор (наскільки мені відомо, спеціально в роботі я не розбирався) просто вирівнює напругу (тобто все що більше 14,2 В - обрізає), але діодний міст на генераторі не заміняє; по їдеї діоди полюбому треба міняти і горіти вони не повинні при знятому акумуляторі
та ти і сам непогано все розписав
підшипник генератора - міняти поки не заклинив, при заміні мастити, дивитись посадочні місця - чи не розбиті і щоб підшипник не провертався (обойми)
реле регулятор (наскільки мені відомо, спеціально в роботі я не розбирався) просто вирівнює напругу (тобто все що більше 14,2 В - обрізає), але діодний міст на генераторі не заміняє; по їдеї діоди полюбому треба міняти і горіти вони не повинні при знятому акумуляторі
I would love to change the world, but they won't give me the source code...
- AnShLv
- Повідомлень:112
- З нами з:Чет, 02 листопада 2006, 19:44
- Авто:ВАЗ 2103
- Звідки:Львів
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Фініта ля комедія
Отже чим це все закінчилось. Я поставив новий генератор від 2108 (в мене вже півмашини від 2108) на 55 ампер замість 42. Поміняв реле лампи зарядки на звичайне силове реле у зв*язку з цим, внаслідок чого отримую заряд акумулятора до 13,75 Вольт при тривалій роботі (кілька хвилин) і нормальну роботу контрольної лампи.
Здавалось би - все. А отут основний пришпил - коли різко дати газу (не завжди!) чути різкий пронизливий і гучний свист. Ну я подумав, що підтягнув замало ремінь, перепідтягнув, але намагався не перетягнути засильно, щоб не полетів підшипник генератора, ну власне натягнув так, що ковзати по ідеї не повинен (на інших машинах з аналогічною натяжкою було все ок). І з*являється цей періодичний свист. Якщо машина довше попрацює, він частіший, тобто при збільшенні обертів практично постійний. Ну за моєю логікою це може бути хіба що тосольна помпа (більше варіантів нема - чи може я не знаю як ремінь генератора затягувати?? Підкажіть).
Тому питання руба - що то може бути і якщо це помпа, що з нею робити? Я пробував хитати в різні боки її шків, стоїть на місці мертво.
Буду вдячний за рекомендації, в чому справа і зокрема в деталях як це пофіксати. Сенкс.
Здавалось би - все. А отут основний пришпил - коли різко дати газу (не завжди!) чути різкий пронизливий і гучний свист. Ну я подумав, що підтягнув замало ремінь, перепідтягнув, але намагався не перетягнути засильно, щоб не полетів підшипник генератора, ну власне натягнув так, що ковзати по ідеї не повинен (на інших машинах з аналогічною натяжкою було все ок). І з*являється цей періодичний свист. Якщо машина довше попрацює, він частіший, тобто при збільшенні обертів практично постійний. Ну за моєю логікою це може бути хіба що тосольна помпа (більше варіантів нема - чи може я не знаю як ремінь генератора затягувати?? Підкажіть).
Тому питання руба - що то може бути і якщо це помпа, що з нею робити? Я пробував хитати в різні боки її шків, стоїть на місці мертво.
Буду вдячний за рекомендації, в чому справа і зокрема в деталях як це пофіксати. Сенкс.
- AnShLv
- Повідомлень:112
- З нами з:Чет, 02 листопада 2006, 19:44
- Авто:ВАЗ 2103
- Звідки:Львів
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Ще одне запитання з електрикою по ходу:
Потрібно на цю ж машину (2103) поставити реле стартера. Реле є. Як найкраще це зробити, якими дротами?
Потрібно зробити блокування стартера коли двигун заведений (робиться за допомогою стандартного реле контрольної лампи 2103-2106). Також питання як. Хто знає, буду вдячний за хелп.
Потрібно на цю ж машину (2103) поставити реле стартера. Реле є. Як найкраще це зробити, якими дротами?
Потрібно зробити блокування стартера коли двигун заведений (робиться за допомогою стандартного реле контрольної лампи 2103-2106). Також питання як. Хто знає, буду вдячний за хелп.
- AnShLv
- Повідомлень:112
- З нами з:Чет, 02 листопада 2006, 19:44
- Авто:ВАЗ 2103
- Звідки:Львів
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Фініта ля комедія
Здається був таки ремінь, буксував на шківі генератора. Але все-таки, хтось з присутніх фіксав помпу колись?AnShLv писав:Отже чим це все закінчилось. Я поставив новий генератор від 2108 (в мене вже півмашини від 2108) на 55 ампер замість 42. Поміняв реле лампи зарядки на звичайне силове реле у зв*язку з цим, внаслідок чого отримую заряд акумулятора до 13,75 Вольт при тривалій роботі (кілька хвилин) і нормальну роботу контрольної лампи.
Здавалось би - все. А отут основний пришпил - коли різко дати газу (не завжди!) чути різкий пронизливий і гучний свист. Ну я подумав, що підтягнув замало ремінь, перепідтягнув, але намагався не перетягнути засильно, щоб не полетів підшипник генератора, ну власне натягнув так, що ковзати по ідеї не повинен (на інших машинах з аналогічною натяжкою було все ок). І з*являється цей періодичний свист. Якщо машина довше попрацює, він частіший, тобто при збільшенні обертів практично постійний. Ну за моєю логікою це може бути хіба що тосольна помпа (більше варіантів нема - чи може я не знаю як ремінь генератора затягувати?? Підкажіть).
Тому питання руба - що то може бути і якщо це помпа, що з нею робити? Я пробував хитати в різні боки її шків, стоїть на місці мертво.
Буду вдячний за рекомендації, в чому справа і зокрема в деталях як це пофіксати. Сенкс.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей