Модератори:Jarevych, Жульєн, Yelik, Dimon, Denja, NIK
А хто займається тюнінгом?
- T@R@S
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Цікаво б було знати, хто тут не стріт-драг рейсер, а любитель тюнінгу і стайлингу??? Клуб ніби тюнинг...
- vovka
- Стать:чоловік
- Дякував (ла): 56 рази
- Подякували: 96 рази
- Контактна інформація:
Я - любитель стайлінгу :) В мене є накладки на фарах, пороги, тоніровка, нормальна музика
Хотів би ще нормальний бампер, але наразі таких у Львові не знаходив. Всі які бачив або криво приліплені, або уродліві, одним слововом враження не справляють.. Задніх бамперів взагалі ніде не бачив на віміску більш-менш симпатичних...
А що таке ?
Хочеш тюнінгувати Вектру ? :) Краще купи Опель Калібру :)
Додано через 1 хвилину 12 секунд:
А, ще про ЕСП забув , теж є

Хотів би ще нормальний бампер, але наразі таких у Львові не знаходив. Всі які бачив або криво приліплені, або уродліві, одним слововом враження не справляють.. Задніх бамперів взагалі ніде не бачив на віміску більш-менш симпатичних...
А що таке ?

Хочеш тюнінгувати Вектру ? :) Краще купи Опель Калібру :)
Додано через 1 хвилину 12 секунд:
А, ще про ЕСП забув , теж є

- Sasha Van Gate
- Контактна інформація:
- T@R@S
- Контактна інформація:
vovka
калібра то та ж сама вектра, то що кузов інший, небачу сенсу її купувати, тюнінгувати можна вектру- дуже легко дається. але в мене проблеми зараз іншог оплану, мотор хочу перебрати, генератор навернувся - новий купую, я вже половину машини перебрав, ще половину треба.
машина гарна але лдумаю чи продавати чи далі вкладати в неї.
для стайлингу все є - пороги. бампера, губи, спойлера, оптика - з цим проблем нема.
Sasha Van Gate
а чому проблема з запчастинами для калібри? що там такого є що нема у вектрі? фотрточка на дверці чи що????
взагальному я питався, щоб трошки тут народ почав більше не про гонки говорити а про те як називається сайт. мені ця тема цікавіша.